dilluns, 4 d’agost del 2008

M'han raptat !!!

Amb molt de gust, però. Perdoneu aquests dies de silenci administratiu, però resulta que els papis han decidit amagar-se uns dies (sort que només són 4) a Cadaqués. Han aprofitat un creuament amb clients i, apa! a fotre quilòmetres amb el cotxe, corbes, pujades, baixades... a sobre m'han castigat amb algun sopar, un concert... En fí, ja us ho explicaré demà, que ells volen que sigui un secret. Com que aquest any no fan vacances volen mantenir-se com a víctimes i fer veure que no surten ni a pixar, però ja us explicaré ja...
Però avui, ras i curt, vull donar les gràcies als lectors/lectores habituals d'aquesta collonada i especialment als que heu gosat posar algun comentari: Maria, Isabel, Luis, Carbassona, Pigadeta, Gemma. M'estimula molt els comentaris i les visites, en portem 321!! i ajuda al creixement de la meva vanitat, que m'anirà molt bé quan arribi al vostre món.
Demà més i una foto actualitzada de la panxa!.