divendres, 25 de juliol del 2008

... i aparegué el Fòrum !

Ep!, a tota la tropa seguidora d'aquest blog d'un/a embrionari/a (que dic jo, quina poca feina...). Doncs resulta que a la mami l'estic putejant d'allò més, té unes ganes d'arribar al tercer mes i deixar de trobar-se malament (marejos, vòmits, mals de cap, increment dels problemes amb l'estòmac...), i a sobre treballant un munt d'hores!, en fí, que està clar que vaig avisant d'entrada que portaré problemes quan vingui al món. Res més nèixer em faré un pírcing a la llengua i em deixaré rastes, que n'aprenguin!. El papi es veu que també té ganes de que li passi, però vés a saber per quins motius...

Dimarts vinent serà un dia especial (un altre dia especial, es veu que ara tots els dies seran especials, buf!) a la mami li faran una ecografia del plec de la nuca i el triple screen o alguna cosa així, sembla que així tindran una estadística clara de les probabilitats de que no neixi amb alguna malformació greu. A banda, serà la segona eco que ens fan i ja podreu veure'm amb la forma de mongeta que llueixo ara, així que fins dimarts!.

Ah! i la darrera descoberta de la sopa d'all que han fet fins ara aquest parell és el fòrum de fòrums de "socpetit.cat". Resulta que havien vist el web i que hi havia un fòrum, però no se n'havien adonat de que es tractava d'un fòrum molt i molt actiu, poblat per gent al·lucinant. Un món on regnen les panxes, el sentit comú i el bon rotllo, les ajudes mútues i la informació interessant (serà perquè mooooooolt majoritàriament són dones?). Ja s'han convertit en addictes i m'han creat un avatar amb el nom "superoriginal" de GeJo. En aquests moments, i després de fer la benvinguda de rigor amb el "Som nous!!!", habitem el fòrum de "estic embarassada" durant els propers mesos. Si el voleu visitar, podeu accedir directament al fòrum des d'aquí: http://forum.socpetit.cat/viewforum.php?f=11