dijous, 7 d’agost del 2008

13 setmanes, 4 dies i tot OK!

Bé doncs, les anàlisis fetes confirmen que tots els nivells són molt bons i que hi ha molt baix risc de Down i d'Edwards. Ja tenim dia i hora (el 2 de setembre) per fer l'Amio i aquesta sí que sí, que serà la bona. La que us dirà si sóc nen o nena i si vinc bé o amb algun risc (el que no sé és perquè coi els papis em parlen sempre com si fos una nena, nina, al·lota i no un nen!, ai, ai, ai, que els donaré una sorpresa...
També es confirma que la mami, molt previnguda ella, ja ha passat la varicela i ja estava vacunada de la rubèola, que no té cap virus mangui (hepatitis, VIH, etc), i fins i tot ha baixat el col·lesterol!, en fí, tot ok. Amb l'únic amb que haurà d'anar amb compte és amb els gats i gossos, amb el que a mi m'agraden!. Resulta que no té anticossos del Toxoplasma, per tant, ull amb els bitxos!.
L'altre dia vaig sentir als papis (es pensen que sóc sord/a) que els preocupava l'entrega del nadó a la mami en el moment del part (és a dir, res més parir que em posin damunt d'ella perquè l'instint em faci xuclar i faciliti la pujada de la llet, s'ha de demanar?), com que serà per cesària i el part serà induit, sembla que pot influir en la pujada de la llet. En fí, que recullin informació i a veure què, a veure si em mataran de gana!.