dimecres, 7 de gener del 2009

36 setmanes, quins nerviiiis!!

Bon any, etc, etc, etc. Reincorporats a la dura realitat del 7 de gener?. Bé, per la meva part, només tinc un desig per al 2009, no em vull dispersar. I la veritat és que es tracta d'un desig una mica egoista perquè en sóc única prota: sortir sana i estàlvia i guapa i etc el proper mes de febrer. Buenu va, i que la mami no pateixi gaire que jo ja estaré prou enfeinada amb lo meu... Ja m'ha explicat que quan surti farà molt de fred però que només és un momentet perquè el papi, que sempre té les mans molt calentes, de seguida m'agafarà. Així que, papi, estigues ben a prop!, quins nervis!.
En fí, a quatre setmanes de veure quina família m'ha tocat, ja està tot a punt per sortir cap a l'hospital al mínim esternut. Estareu informats!.