dimarts, 27 de gener del 2009

Preparats, canastreta, llestos i...

Els papis s'estan passant. Ja tenen al pobre Miquel (el metge) a la sala de parts esperant amb els guants posats. A l'Àngels (la llevadora) amb la tovallola preparada. La canastreta, les mudes i la Lili a punt al rebedor... i el cotxe en marxa. Que encara queda una setmana !!!... glups, una setmana!.
Bé, no ens posem nerviosos, que ja veig que la mami no ha plegat encara de treballar i els tancaments d'IVA apreten. Tot i que ara la tinc molt quieteta després del "sustu" del dissabte: cap a urgències després d'un estornut inoportu que li ha fet un petit esguinç a l'esquena, sembla que dolorós, però ja li va passant. Anem fent corretges i ecos i més ecos i controls i controls i més controls. Però si sortiré bé, pesats!, si no paro de moure'm i tinc un ritme cardíac que ni AC/DC. Ja tinc ganes de sortir per començar a menjar-me el món (amb el permís de l'Obama, és clar).
Que m'estic pensant anar el 7 de març a Brussel·les, però ni els de http://deumil.cat (ni la mami) no sé si em voldran tan petita pels carrers de la capital d'europa demanant un estat propi. Tant és, enviaré al papi en representació i que faci el que pugui, au!.