dimecres, 20 d’agost del 2008

Si el poble vol panxa, panxa li darem!

Davant el clam popular i la bona predisposició de la mami, tercera panxa!. Diumenge ja tindré 16 setmanes i estic la mar de bé. Tot i que jo creixo, la mami no engreixa gaire, però en fí, sembla que tot és normal.Ara estan una mica nervis i neguitosos perquè el dimarts 02/09/08 ens fan l'amiocentesi. Segur que anirà tot bé, que jo ho sé, però mira, són de patir, què hi vols fer. Després, el dia 08/09/08 hi haurà una altra visita amb el Dr. Ferrer per veure com ha anat tot plegat i començar a plantejar l'espinós tema de la presència del papi en el part (si no hi és, jo no surto!) i del contacte amb la mami des del primer moment per facilitar l'alletament.
En fí, de moment aquests dies estan intentant trobar la manera de que jo vingui amb un pa sota el braç (no entenc gaire bé el concepte, ja m'ho explicaran) i aprofiten per acabar de comprar quatre quadres que els faltava per a la decoració de casa, sembla que, abans de que jo comencés a remenar la cua espermatozòidica vivien a Molins de Rei i es van traslladar a Barcelona (que ja són ganes, dic jo, però es veu que el papi és d'allà i la mami es va deixar enredar i ara mira, seré barceloní/na, vés per on) i encara no havien acabat de deixar-ho tot llest.