dimecres, 27 d’agost del 2008

Benvinguda Sandra !!



Novetat: Ja tenim per aquí a la Sandra, fruit del frec de la Neus i l'Edgar, uns amics. Una nena preciosa de 3 kg (si sóc nen, me la demano) que traga sense problemes i no es desperta ni que rebentin les parets al seu voltant, un xollo!. També podeu veure a la meva mami amb cara de felicitat (encara no sap el que li espera) al costat de la Neus amb la típica expressió de novata: "això és meu?", "ja sóc mare?", "sigui el que sigui que passi... és normal?". Estupefacció i felicitat, vés què és!.
Es dóna la circumstància de que el germà de la Neus, l'Ángel, acaba de tenir bessons (nen i nena, ens ha promés fotos), així que els avis, de cop i volta, han passat de res a tres nets en una setmana, tooooma!. La cara de felicitat que feien era per emmarcar!.
Sembla una febre. Tothom s'embarassa últimament. Miris on miris tot són panxes, cotxets, marrecs i pares amb nens penjant. Però no resultava que a la gent li donava per no embarassar-se ???. No hi ha qui us entengui.
La confabulació ja va començar a Molins de Rei, on la concentració de nadons i cotxets déu ser la més alta de Catalunya, però es veu que ara això s'ha estés a Barcelona i comarques, és una plaga!. Espero que això no dongui problemes quan jo creixi i em resti possibilitats laborals. No tinc ganes de ser fruit d'un baby-boom... però em sembla que ja és tard. Bé doncs, quan més serem, més riurem!.
I el dimarts... l'Ammiocentesi. Seré una rosa, seré un clavell, seré bi...