divendres, 4 de juliol del 2008

Bon dia !!

Bé, dic bon dia, però de fet ja fa nou setmanes que remeno la cua. Ep!, i això de cua no té cap connotació sexual. De fet encara no sé quin sexe tindré. Uns diuen que seré una rosa, altres que seré un clavell, i finalment hi ha els que creuen que seré un clavell amb tendències... en qualsevol cas, ja ho decidiré més endavant.

La Geno i el Josep (d'ella sé segur que és la meva mare, de fet en aquests moments és la que em dóna de menjar, però d'ell no en sé gaire cosa, en fí, ja m'ho trobaré quan surti d'aquí, espero que sigui solvent i jovenet) han decidit obrir aquest blog per explicar el procés de la meva gestació. Com que ells li dónen molta importància, es pensen que a algú més li pot interessar. Ja començo a veure que aquests adults tenen una dosi de vanitat que no se l'acaben.

De moment només us puc dir que qui està dirigint tot el cotarro es diu Miquel Ferrer i Gispert i que han decidit que la Geno peti i em deixi anar a can Teknon, aquesta clínica pija de la zona carca de Barcelona. Espero que això no sigui més que una broma del destí i no indiqui una pauta a seguir en la meva formació...

Doncs res, de moment això és tot. Sembla ser, que si voleu deixar comentaris, insults, amenaces, propostes de noms, donacions al compte corrent, reclamacions de paternitat, etc, trobareu per ahí un enllaç per poguer fer-ho. Us deixo aquí i em vaig a dedicar una estona a decidir quin cony de sexe trio ser i a fer vomitar i tirar-se pets i rots a la Geno, que ja fa massa estona que no l'emprenyo (i el cabrón del Josep, que es vanta de ser el pare, què cony deu estar fent mentrestant?, fotent-se una birra, com si el veiés, cony de tius!).