divendres, 21 de novembre del 2008

Aquesta sí que sí que sóc jo !

Que si la barbeta i el nas del papi, que si els llavis i els ulls de la mami... que si naps i que si cols. Ta clar que seré jo, casumdena!.
Bé, la qüestió és que avui m'han fet l'eco 3D i 4D. De la 3D ja veieu el resultat. En altres se'm veu fent la pipa... amb la ma esquerra (la qual cosa ens fa sospitar que seré esquerrana, cosa que no sé perquè però als papis els ha encantat), en d'altres els peuets... i mira, anar fent.
De la 4D, és a dir, el mateix però en moviment, ara estan buscant la manera de canviar el format, editar-ho una mica i penjar-ho aquí. Paciència que aviat em veureu saludant i en moviment.
Per cert, diumenge faig 29 setmanes i el meu pes és de 1.241 gr. És a dir, que previsiblement pesaré uns 3.400 gr. he de créixer encara bastant... i la mami ja està tremolant. Si ara ja hi ha més panxa que Geno, que serà d'aquí a un parell de mesos?, no s'ho vol ni imaginar...